Totaal aantal pageviews

woensdag 29 maart 2017

Cyclamen met of zonder Make-Up?

Je ziet ze wel eens staan bij bloemist of tuincentrum, planten of bloemen met een niet “natuurlijke” kleur. Daarmee bedoel ik dat de kleur voor die specifieke bloem of plant ongewoon is. Niet dat de kleur zelf onnatuurlijk is want je hoeft maar te kijken op internet en je ziet dat alle schakeringen in de natuur overstelpend en in volle glorie aanwezig zijn.

Je moet er van houden, dat geldt voor alles.
Waar de één staat te zwijmelen bij een gepimpte roos of een plant met gekleurde punten aan het blad maakt de ander een wegwerpgebaar.
Over smaak valt niet te twisten maar je kunt er wél over praten..

Zo zijn er sinds een jaar of twee ook cyclamen verkrijgbaar die “in de make-up” zijn gezet.
Zachte make-up, felle make-up, make-up met glitters, bijna alle kleuren oogschaduw zijn in bloemvorm terug te zien.
Vind ik dat leuk? Nou, dat hangt dus van een aantal factoren af…

Cyclamen met glitters zou ik nu niet in de kamer zetten maar rond de Kerstdagen misschien wel, gecombineerd met de kerstballen die ik mooi vind.
Let wel, die IK mooi vind, een ander vindt weer andere ballen mooi, of sterren of figuren.
Maar de cyclamen met zachtgele make-up zijn straks hartstikke leuk rond de Pasen, als zo’n beetje alles geel is.
Zelf vind ik vooral de zachtroze en zachtblauwe tinten prachtig passen in een kapsalon, schoonheidssalon of wellness resort, plekken waar jezelf mooi laten maken.
Daar is make-up volkomen natuurlijk.











Benieuwd naar de verschillende sferen en mogelijke toepassingen?
Bekijk dan het assortiment op de website of volg de Facebookpagina!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten